Aidez-Nous !

English below

Les actions de la Fondation Lou sont totalement bénévoles.

La Fondation Lou a besoin de vous pour ses projets essentiels :

• une société coopérative à finalité artistique pour artistes à besoins spécifiques et une maison de vie à dimension humaine pour des jeunes adultes en situation de handicap que Lou, adulte, partagera avec eux.

• La Fondation Lou c’est de nombreuses réalisations au bénéfice général du handicap depuis 2006 (voir ses réalisations).

- Faites un don, ne fut-ce que de 1 € par virement:

IBAN : BE 91-001-537 71 95-76 / BIC : GEBABEBB
    FONDATION LOU
    Rue des Trois Tilleuls, 57
    1170 BRUXELLES

- Ou via Paypal (paiement sécurité):

-Vous pouvez aussi acheter le DVD du Film « Lettre à Lou » (lien) (Attention : codage zone 02)

-Vous pouvez enfin fait un ordre permanent, un leg de vos biens, un leg en duo.

(La Fondation Lou est une Fondation privée tenue à la publication annuelle de son bilan à la Banque nationale de Belgique.)

Help us !

The interventions of the Foundation Lou are entirely voluntary.

The Foundation Lou needs your support for undertaking its projects:

• housing project with the building of a house for young adults with handicaps that Lou will share with them upon reaching adulthood. (Since 1997 in the french- speaking part of Belgium these types of housing for diseable people are not sponsored anymore by ministery budget and more than hundreds of available slots are necessary.) The Fondation Lou is aiming at partnering with similar projects to contribute to fill those gaps..

• The Foundation Lou produces several actions since 2006 contributing to mainstream information on handicaps in general. (see them - french).

- Through your donations even as minimal as 1 € or $ on the following account will help us enormously:

IBAN : BE 91-001-537 71 95-76 / BIC : GEBABEBB
    FONDATION LOU
    Rue des Trois Tilleuls, 57
    1170 BRUXELLES

- Or with Paypal (Secure transaction):

- Another way to help us is to purchase the DVD 'Letter to Lou' (link) ( Attention : VF subtitles NL - zone 2)

- Foundation Lou also accepts regular donations, donations in kind through a will, or any other type.

(The Foundation Lou is a private Foundation and publishes its financial annual report as per regulations of the National Bank of Belgium)

•  Nous Contacter Copyright Fondation Lou 2008 | Powered by WebDesigned